Завдання на 2012/2013н.р.
Педагогічний
колектив школи у 2012/2013 н.р. продовжить роботу над науково-методичною
проблемою «Особистісно-орієнована модель
школи: сприяння розвитку здібностей дитини, фізичних та моральних якостей» та
реалізацією науково-методичного експерименту Міністерства освіти України
«Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції
фізичного та (або) розумового розвитку, шляхом впровадження їх інклюзивного
навчання».
З метою підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної
підготовки педагогічних працівників методична робота буде спрямована на
вирішення таких завдань:
- забезпечення учням школи високого рівня
якості й доступності освіти;
- проектування навчально-виховного процесу
на демократичних засадах;
- інтеграція в європейський освітній
простір через вибір і оновлення методичних прийомів роботи з учнями випускних класів;
- удосконалення змісту науково-методичної
роботи, забезпечення її національної спрямованості відповідно до економічних,
політичних, соціально-культурних умов розбудови й оновлення української
загальноосвітньої школи;
- створення вчителями авторських програм і
проектів, які доповнюють зміст профільного навчання, вдосконалюють систему
виховної роботи.
Буде продовжена
дослідно-експериментальна та інноваційна
діяльність:
·
Програма
Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»;
·
«Соціальна
адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного
розвитку шляхом організації їхнього навчання у загальноосвітніх навчальних
закладах» (експер. МОН);
·
Сприяння
просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового
способу життя;
·
Міжнародна
Програма «Життя на роздоріжжі. Твій вибір» громадської неурядової організації
«Молодь на розпутті».
·
Технології
розвитку критичного мислення учнів.
·
«Школа
сприяння здоров’ю»
·
«Психологічні умови підготовки керівників та
педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів до розвитку
організаційної культури»
·
Всеукраїнський експеримент за програмою Intel «Навчання для
майбутнього»
·
Апробацію
навчальних програм, посібників
·
«Уроки
стійкого розвитку»
·
У 2012/2013 н.р. свою роботу продовжать творчі групи та об’єднання :
Творчі лабораторії:
-
Вчителя-методиста
Соболь Л.М., вчителя української мови, з проблеми: «Методика тестового
оцінювання на уроках української мови та літератури».
-
Провідного
бібліотекаря Москаленко З.М., завідуючої шкільного бібліотечно-інформаційного
центру, з проблеми: «Бібліотерапія як одна з найефективніших форм
просвітницької діяльності бібліотекаря школи».
Консалтингові центри:
-
заступника
директора з ВР Богінської Л.П., вчителя історії та правознавства Павленко
А.І. з проблеми «Відстоювання інтересів
та прав дитини».
-
Практичного
психолога Скробач О.М. з проблеми: «Вплив афективної сфери на психологічний
розвиток учня».
Консультпункти:
-
старшого
вчителя Марченко О.М. учителя обслуговуючої праці, з проблеми: «Методика роботи
в малих групах на уроках обслуговуючої праці».
-
старшого
вчителя Шинкарук О.С., вчителя початкових класів, з проблеми: «Впровадження
інтерактивних форм роботи на навчальних і поза навчальних заняттях у початковій
школі».
-
вчителя-методиста
Дідківського В.І., вчителя української мови, з проблеми: «Робота з обдарованими
дітьми».
Майстер-клас вчителя
методиста Афанасьєвої Л.М., вчителя початкових класів, з проблеми: «Всебічний
розвиток дитини (за Всеукраїнською програмою «Крок за кроком»)».
Творчі групи:
-
з
проблеми «Створення модельного центру інклюзивної освіти»( керівник: директор
школи, вчитель-методист Слободянюк Н.Г.,
вчитель початкових класів).
-
з
проблеми «Впровадження ІКТ на уроках математики у школі ІІ-ІІІ ступенів».
-
з
проблеми «Громадянська освіта в системі роботи класного
керівника»(керівник:вчитель вищої категорії Гейко Д.П., вчитель історії).
-
з
проблеми «Виховання екологічної культури у школярів»(керівник: вчитель-методист
Осадча Т.В., вчитель біології).
-
з
проблеми «Проектна діяльність молодших школярів» (керівник: вчитель І категорії
Гальченко Н.П., вчитель початкових класів).
-
з
проблеми «Роль гри у розвитку пізнавальних інтересів дітей молодшого шкільного
віку» (керівник: вчитель І категорії Лесик Л.О., вихователь ГПД)
|